ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

4 Νοε 2018

Δείτε ποια φρούτα περιέχουν τη λιγότερη ζάχαρη!
















Αναντίρρητα τα φρούτα περιέχουν λιγότερη ζάχαρη από ένα
  κομμάτι γλυκό αλλά καλόείναι να γνωρίζετε ποια περιέχουν τη λιγότερη....




ζάχαρη!Γράφει: Λαυρέντης Νεκτάριος 

Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι τα φρούτα αποτελούν την καλύτερη επιλογή για να χορτάσουν την πείνα τους όταν κάνουν δίαιτα ή όταν πολύ απλά θέλουν να περιορίσουν τη ζάχαρη στο διατροφή τους.

Φυσικά είναι καλύτερο να φάτε οποιοδήποτε φρούτο αντί για ένα μπισκότο ή ένα κομμάτι κέικ, ωστόσο αν προσέχετε το ζάχαρό σας ή βρίσκεστε σε δίαιτα οι παρακάτω επιλογές είναι οι ιδανικές για εσάς.
Γκρέιπφρου
Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τους επιστήμονες της mayo clinic έδειξε ότι μόνο μισό γκρέιπφρουτ παρέχει περίπου οκτώ γραμμάρια ζάχαρης και σημαντική ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών.
Αβοκάντ
Εκτός από το γεγονός ότι το αβοκάντο αποτελεί εξαιρετική πηγή υγιεινών λιπαρών και φυτικών ινών ένα ολόκληρο αβοκάντο έχει μόνο δύο γραμμάρια ζάχαρης.
Σμέουρα (φραμ
Μπορεί να είναι γλυκά αλλά τα σμέουρα έχουν λίγη ζάχαρη. Και για του λόγου του αληθές ένα φλιτζάνι σμέουρα περιέχει μόνο πέντε γραμμάρια ζάχαρης.
Βατόμου
Ένα φλιτζάνι βατόμουρα παρέχει επτά γραμμάρια ζάχαρης, οκτώ γραμμάρια φυτικές ίνες και δύο γραμμάρια πρωτεΐνες.
Ένα μέτριου μεγέθους μήλο παρέχει 19 γραμμάρια ζάχαρης!
Πορτοκ

Το πορτοκάλι μπορεί να φημίζεαι για τη βιταμίνη C, όμως έχει και πολύ λίγη ζάχαρη.
Οι ειδικοί συνιστούν να τρώτε ολόκληρο το φρούτο και όχι να πιείτε μόνο το χυμό του.

http://www.healthreport.gr/%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CF%86%CF%81%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%B9%CE%B3%CF%8C%CF%84%CE%B5/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου